31 August 2009

CaMeLia..

Camelia maafkanlah aku
Karena ku tak bisa temani tidurmu
Camelia lupakanlah aku
Jangan pernah lagi kau temui aku

Kau wanita terhebat
Yang pernah singgah di hatiku
Kau wanita yang tegar
Aku mohon lupakan aku

Sudahlah jangan menangis lagi
Ku rasa cukup sampai di sini
Mungkin di suatu saat nanti
Kau temui cinta yang sejati

Sudah cepat lupakanlah aku
Jangan pernah ungkit masa lalu
Ku takut kekasihku pun tahu
Kau pernah menjadi simpananku

Camelia...

aku suke sgt ngan lagu ni..
tp roomate aku benci sgt lgu ni..
smpikn klu aku nk dgr lgu ni, kne pki earphone..
x pn die kuar blk..
huhu..trk kn penangan lgu ni tuk die..
urmm..klu nk diikutkn, aku pn x ske lirik die sec kslrhn..
ye la..lirik die cm de pompuan smpnan..
spe ske nk dgr..
mmbr aku 2 alami mcm 2..sbb 2 la kot..
aku pn just ske lgu ni kt lirik ni jer..

Sudahlah jangan menangis lagi
Ku rasa cukup sampai di sini
Mungkin di suatu saat nanti
Kau temui cinta yang sejati

Sudah cepat lupakanlah aku
Jangan pernah ungkit masa lalu...

ha..pendk je kn lirik yg aku ske..hehe..
anyway..muzik lgu ni mmg best..
pasl yg lirik 2 aku no komen..
just nk dgr kt part yg aku ske jer..
k..adios..