Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

26 June 2010

LaGenda Budak Setan..


dah hampir sebulan cerita ni keluar, tapi hari ni saya baru nak komen..komen?macam la saya pandai sangat..setakat bagi pendapat boleh la..

saya hidup dengan cerita LBS dah hampir sepuluh tahun..wah..ayat tak boleh tahan..=) dalam masa tu, dah banyak kali saya asyik ulang baca novel ahadiat akashah yang sangat best ni..tak pernah jemu..setiap kali baca, mesti nangis..sebab saya kalau baca novel, memang jiwang habis..
novel yang dah hampir lunyai...

memang dulu saya pernah harapkan novel ni di filemkan..waktu tu pelakon dalam fikiran saya bukan farid kamil dan lisa surihani..sebab waktu tu, diaorang pun umur macam saya dah belum jadi pelakon pun..tapi ok..saya suka diorang..

cerita ni keluar 3 jun..saya sangat la tergedik nak g tengok..tapi mana boleh..mak saya tak bagi..ye la 4 jun kan saya akad nikah...waktu2 macam 2 pun saya ada hati nak tengok wayang..sedih tau..tapi fikir balik, x pe la..nanti saya boleh tengok cerita ni dengan en. suami..=)

pas balik honeymoon, saya tak sabar nak g tengok..semangat..pergi cinema kt Jitra Mall, tgk2 waktu tanyangannya kul 1..saya dtg dah kul 4 lebey..ingat ada yang pukul 5..tapi x de..frust lagi..

dipendekkan cerita, last2 dapat gak saya tengok cerita ni dengan en. suami, adik ipar dan biras saya..huhu..ktorang tgk kt Jusco Bukit Raja, klang...
bukti pembelian..
tgk midnite..kul 11...

ermm..expectation saya 4 dis muvie sangat tinggi..kalau boleh saya nak sebijik macam novel..tapi mana boleh..masa 2 jam jer..mana sempat nak cerita sal kasyah ngan ayu dari tahun 1979 - 1997 dalam masa 2 jam kan..so, saya harap hampir perfect macam novel..

tapi saya agak kuciwa...setiap plot yang dikupas sangat pantas..lepas satu, satu..sesape yang baca novel, mesti tak puas hati kan?? tapi kira ok la...nampak jugak jalan ceritanya...bagi saya, novel ni kalau buat cerita episod kat slot akasia ker, samarinda ke..lagi best..mesti episod sampai beratus..haha..panjang sangat la pulak..hmm..yang menariknya cerita ni, tempat2 yang diorang shoot sangat cantik okay..memang x dapat dinafikan..anyway..saya harapkan babak kedua untuk filem yang akan datang lagi menyengat..tq..

okeh..saya dah banyak membebel..sekarang layan je picta dibawah..=)

saya dan en. suami..

adik ipar ngan husband dia..
kenduri kitaorg sekali time kat klang..same2 pengantin baru la..hee~~

No comments: