Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

15 September 2009

Syifa & Aisyah Umaira...


Nur Syifa...
anak sepupu aku...
berusia 1 thn 2 bln..
comel sgt..
umh die dekat ngan umah aku..
so..aku rapat la ngan die...
pantang jmpe bj bdk..sume aku nk blikn untuk die..
geram..lawa2..
dh la br blh berjalan..lg la cute c Syifa ni..
x sabar nk blk kg jumpe Syifa............


Syifa pki tudung...

-------------------------------------------------------------------------------


Aisyah Umaira Binti Mohd Anas..
anak adik aku..
dengan rasmi nye 30 Ogos 09..
aku dpt anak sedara...
x dapat jumpe die lgi..
coz mak die berpantang kt seremban..
raya ke-5 ni br blk kedah..
br la leh jumpe..
x sabar nk tgk anak sedara baru...
yeah..

tuk mak ngan abah..
slamat menjadi mak tok dah tok abah...hehe..
aku..maklong yang cute..
ct..maklang..(baby on da way)
adik..pak kecik..
huhu..

No comments: