06 March 2011

dah nama pun tak dak kerja..


mood menulis dah lama hilang..
susah dah nak jumpa..tak tau la bila masa nak jumpa balik..
seronok jadi orang yang banyak idea nak menulis..
mencurah-curah..sampai tak tertulis...
Aku?hurmmm..hanya kadang-kadang je ada idea...

ntah la kenapa..agaknya aku ni tak suka nak bercerita la kot..
tak banyak cakap cam orang lain...
tak banyak idea cam orang lain...
bila nak menulis..tulis, pas tu padam balik..
rasa tah apa2 aku dok bebel tah...
haishhh..yakin diri sikit la beb...

orang lain tak perlu pun nak ada idea bagai..
men tulis je apa diorang nak tulis...
so, ni la aku ngah buat..hanya ikut gerak jari menari..
luahan hati...kuar la 'aku' segala...huhu..

nampak tak kat sini..nampak tak?
aku tengah mengarut..hehe..
tak de2 idea pun dah nak berjela ni..
better stop...okeh!

next entry...

3 comments:

~Rina Mazlan~ said...

Salam kenal..
Apa membebel tu..

FieZaLieSa said...

hi..salam perkenalan..
itu la..apa yg dibebelkan pun tak tahu..=)

SaveTheWorld said...

tulis saja apa yg difkirkan...!!! banyaklah jadinya..