28 May 2012

~ Permudahkanlah...

Assalamualaikum..

lama daku tak munculkan diri...
sibuk pindah randah...
nak mulakan hidup baru ditempat baru dan suasana baru...
tengah mencuba...


teringat kat anak, kat suami..
tiga2 pecah..
anak di Kedah..
pak di JB
mak kat N9..

23 Mei lepas lapor diri kat JPN N9..
dan hari tu jugak baru tau dapat daerah dan sekolah mana..
jadinya aku dah tercampak kat


PORT DICKSON!

ok lah kan tempat peranginan...macam best..tapi kalau ada anak suami disisi lagi bahagia rasanya...
pelan2...insyaAllah..satu hari akan dok sekali jugak nanti...amin..
tolong doakan eh..

6 comments:

asha said...

:) tak per, dah rezeki awak kat port dickson.
dduk jauh2 makin menambahkan kerinduan.:)

celebration of love said...

Berpisah?.. Aduh... Lin 2 hari sekali jumpa pun rasa terseksa...

izla said...

alahaii... siannya..

semoga fieza kuat..!!

amal said...

awk mengajar kat mana nnt? abg ipar sy ada kat pd..lupe lak sekolah tu nama apa hehe.. takpe dear, insyaallah nanti dapat hidup sebumbung dgn hubby n anak. kuatkan semangat k :)

~ NANA ~ said...

semoga tabah ye mommy :)

MyraQhairel said...

salam kenal.kesian nyer..takper doa2 selalu manatau ada rezeki dpt duduk sesama...semoga kuat yer ..:)