21 August 2013

Lebaran 2013 ~ Dengan orang baru...

Assalamulaikum...

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...

MAAF ZAHIR DAN BATIN...


baru berkesempatan nak update belog...
sungguh ku tak dak masa dan berat jari nak menaip...

nak bercerita pasal raya orang yang baru habis pantang...ngeh3..

raya tahun ni biasa2 aje..hari raya kedua aku baru habis pantang..
aku raya kat Kedah..
patunya giliran umah husben kat Klang
dah bersalin kat kg...raya terus la kan..hehe

lagi pun pagi raya husben tak de..keja..
die dapat cuti raya ke3...
tak merasa nak cium tangan suami di pagi raya..sobss..
mlm raya pertama dia dah cabut balik sbb raya kedua dia standby...
lepas tu raya sakan la aku tetiap hari sampai raya ke6..


Kami berempat
Hari raya Ke 4 g kenduri..
Kami 3 beranak...

Raya ke 5 baru nak amik foto famili..semua ada..baru lengkap..

My Family..
Abang Hadif & Adik Hafiy di raya Ke 5
bab makan aku jg jugak...sebab BF...
kang anak kembung...
Alhamdulillah...setakat ni adik Hafiy ok je..

raya ke 7 dah balik Klang...
barang dalam keta macam nak pindah umah...
2 bulan lebih berkampung kat sana..banyak barang..
aku dok depan pangku si kecik..
seat belakang muat2 untuk abg Hadif tdo jer..padat!

raya ke 8, ke Sg Besar...raya ke 9 dah balik PD...

maka bermula la raya dalam rumah...hahaha
husben dah start keja...tunggu die off & standby je nak g jejalan mana pun...
ini lah cerita raya aku...

sesaper nak datang beraya kat teratak kecik aku, jemput la datang yer.. =)


[berjam2 nak menaip n3 secoet ni pun...]

Lastly,

gambar kami berempat berbaju raya...maknye lari tema...biar hero2 je biru...daku belum ada geng... huhu..

Alhamdulillah...keluarga kecik aku..
3 hero kesayangan... =)
selamat hari raya!!!!!


*syok tgk kat fb geng gojes beraya...walaupun aku tak aktif di situ [pemalu..hihihi]

5 comments:

Allene said...

cute baby hafiy...
2-2 laki yek, sama la kita.
lin pun dapat laki gak. Tapi nama harris. =D

FieZaLieSa said...

Allene : ha'a..dah 2 hero kita... "H" jugak...hihi

amirah said...

pasni mama dia kena cari geng la pulak.. : )

AuraFIza said...

Sama la nasib kita tak merasa cium tangan suami di pagi raya. Sedih. Huhu..

Btw, baby awak sangatt comey! Kiss and hug him!

Selamat Hari Raya :))

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI