Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

10 October 2009

C~I~N~T~A

hari ni tetibe nk berbicara sal cinta..ehe..
CINTA, LOVE, AMOR n so on..
mcm2 pengertian cinta ni kn..
luv is bla bla...
cinta itu bla bla...
tapi bg aku cinta 2 mcm mkn cili...
wlu teras pedas..makin nikmatkn rsnye...
2 bg aku laa........

aku x la pndi sgt dlm bab2 cinta ni...
just bleh ckp pe yg aku rs je...
n nk kongsi ckit tip ngan korg..
tah betul ke idak..
tp..so far..sukses...hehe

hmm... mcm aku, klu dh syg sorg 2...
dh x pndi nk syg org len lg..errkkk?yer ke?
yupz..of coz la..only my MNN....
tp stakat suke tgk org len 2...small matter rite?ehe..

keikhlasan..kejujuran n kerpercayaan
sgt la pntg lam cintan cintun ni..
dlm persahabtan pn sme gak...
kepercayaan 2 sgt penting..
coz, ble kte wat pa per, x de curiga...
so, masalah x la bnyak...
but, remmbr..dun put 100% 4 ur partnr..
bkn nyer pe..simpan la skit utk dri snri..

terima psngan seadanya...
jgn la banding kn psgan kte 2 dgn org len..
mmg skit ati n geram kn?
dia 2 mcm 2.....
dia ni mcm ni.....
die 2 baik lah pe lah...ader 2 ini la...
msti bengang gle..
so, klu x nk gaduh slalu, jgn wat cm ni tau!

lagi per yer?
urrmmmm....ha..jgn kuat jelez...
mmg la org dok ckp cmbru 2 tandanya syg..
tp syg pe nyer smpikn cmbru 2 leh rosakkan hbgn..
2 nme nye cmbru buta..
urmm..yer ker buta?cmbru mne de mata?
org 2 la kot buta...kn?kn?
actually x salah jelez ni..
tp tgk tmpt la kn...

(pesanan penaja)
cintai diri snri dlu, br cintakan org len...
tp harus diingat...
cinta untuk Allah, nabi, & ibu bapa
adalah cinta hakiki...

tu je yg dpt aku citer...
mcm dh bnyk aku berceloteh..
nanti kang panjang2, melalut tah kemana...
adios..

....'Cinta letaknya di hati, meskipun tersembunyi, namun getarannya jelas sekali. Ia mampu mempengaruhi fikiran sekaligus mengendalikan tindakan kita sehingga kadangkala kita melakukan hal yang bodoh tanpa kita sedari'......






No comments: