Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

13 October 2009

RaPaTKaN JuRaNG...

di alam yang serba canggih ni..banyak sgt kemudahan utk kita berhubung..ehe..ayat cam artikel jew..x de la..kt cni cme nk citer...kt alam siber ni mcm2 sosial web yg de..tuk kte rapatkan jurang sesama manusia...tapi rmi jugak yg salah gunakan..guna utk menipu la..n tah pa pe lg la..
di antara social web yg aku tau la adalah :

*friendster
*facebook
*myspace
*hi5
*tagged

yg len2 korg leh cr senri...aku tau yg 2 je coz aku ade...ehehe

selain itu, untuk mempercepatkan manusia berhubung antara 1 sama lain, kta ada..
*handfon (tekan no..n tut...tut..tut..)
*YM ( mskkn paswrd)
*skype..
hhmmm...mudahkan?

dan skrng ni menjadi kegilaan ramai org...ader blog seniri..skrang ker?rs nye dh lme org wat blog ni..cme br2 ni jer mendapat sambutan yang hangt..hehehe...bkn nyer pe..de blog ni bebas ckit rs nyer nk letak pa per kt blog kte...ckp pon leh pnjg lebar..hmmm..1 g..blog ni buatkn kte rs lebih dekat ngan tuan empunya blog 2 kn..yer x?ye ye oo je lebey..heheh

dah la..x nak ckp bnyk..kt bawah ni..aku sajikn tuk tatapan korg...

ni la first yg ku ader..friendster...bnyk sgt bantu aku nk cr kawan2 lama..bnyk gak yg jumpe...

oleh sbb masih rmi aku x jmpe kawan2 yg ku cr..aku wat la myspace lak...

facebook....aku wat sbb nk tgk r-tis..hehe..kn diorg rmi yg de facebook ni..

hahaha...stakat ni aku gle tagged..pntg bkk laptop..ni perkara pertama yg aku bkk...

ha...ni klu x kenal lg x tau la..tekan tok tit tol tit...dah leh hello..


YM...


...my story morry..sad..happy...n anythg bout my life....

No comments: