Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

10 December 2009

tentang sahabat..

Dalam berkawan kita tidak memilih lelaki dan perempuan. Tetapi apa yang merungsingkan saya, kenapa apabila kita berkawan baik atau bersahabat dengan lelaki, orang akan mula membuat spekulasi yang akan merosakkan hubungan itu. Sedangkan kita berkawan tak ada niat apa-apa, hanya berkawan dan tak melakukan perkara-perkara yang di luar batasan antara lelaki dan perempuan. Saya mula terfikir, adakah salah mempunyai kawan baik lelaki? Saya sayangkan persahabatan itu, tapi bila ada pihak-pihak tertentu yang salah anggap, saya jadi sedih dan terpaksa menjarakkan hubungan persahabatan itu. Mungkin ada yang berpendapat, kenapa perlu memikirkan apa yang orang lain cakap? Tapi bukan di sini isunya, saya cuma inginkan penjelasan salahkah bersahabat dengan lelaki dan baik buruknya.

*aku ngah x de keje..so, nk buang sawang kt pendrive aku..
terjumpe lak soklan ni.....
soklan ni aku wat time kne soal jawab
PAPoRtaL tuk subjek BimBingan ri 2....
klu korg de pndpt sal isu ni, sila beri pndpt...

No comments: