Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

25 February 2010

tinggal 100 hari~~

salam semua...
ekceli idea tuk menulis di belog ini agak kurang sejak dua menjak ni...ntah la..maybe disebabkan esaimen aku yang agak berlambak nak disiapkan..tapi, bila buka blog, nampak ticker di atas dh menunjukkan tinggal 100 hari je lagi until my wedding...huhhh..kecut perut dibuatnya..dah x lama...kejap je masa berlalu..tapi persiapan aku x banyak lg...takut tak sempat..huhu...

ermm...klu nk ikutkan bende yang aku dh settle kn..

1. kad kawin - DONE
tempah online jer..dah siap, tinggal nk edar
2. baju nikah n baju tuk khatam quran - DONE
mak sedara aku jahitkan
3. andaman - DONE
tempah mak sedara aku jer..sebab dia mak andam
4. photographer - DONE
kawan aku masa kat poli dulu..ni belog dia
5. pelamin akad nikah DIY - 0%
belum cari barang lagi
6. door gift - 10%
baru beli sikit kat alor star..selebihnya ada kt tanjung malim..
7. borang2 - 0%
sume borang lum amik lg..bln 3 ni balik AS baru nk amik
8. hantaran - ?%
baru beli baju...yg len sume lum bli..lg 5 barang nk li..
sok g kl..shopping!
9. makanan+khemah - abah yg uruskan..

rasanya ada lagi yang aku x tulis kt sini..
yang ni jer yang berlegar kat fikiran aku sekarang...

ok, stop sampai disini dulu cerita aku...
sambung wat esaimen yer..huhu...

No comments: