Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

17 May 2010

biarkan tanpa tajuk..

salam..hi all...

dah 14 hari saya cuti..hari ni baru berkesempatan nak tulis belog...sejak cuti dari 4 mei hari 2, smpi hari ni, saya tak sempat nak rehat...penat bercuti, penat uruskan hal-hal kawen yang perlu dibereskan dan macam2 lagi kerja nak dibuat...sungguh penat..harap2 sibuk kerja ni, berat badan turun..(cuma mampu berharap)..

banyak yang saya nak cerita ekceli...tu pasal tak tau nak letak tajuk apa untuk n3 ni..dari mula cuti, sampai hari ni, banyk aktiviti saya..tak berenti..tapi, saya enjoy buat tu semua..

5 mei hari 2, pas exam, saya dan classmate g genting..diorang kumpul tiket berita harian..so tiket free la..selamat duit saya..hehe..thanks to ikin yang kongsi tiket 2 dgn saya..mula cadang nak nek cable car, at last kena naik kereta gak sampai atas coz cable car undr mntainance..so, panjat la dengan jayanya..seb baik kereta x meragam...dah penat main..kul 5 lebey turun...so, tamat la cerita di genting..




kelakar pic ni..macam wonderpets nk pergi menyelamat..hehe

walaupun bnyk kali g, tp 1st time nek benda ni, kecut perut gak dibuatnya..macam nek space shot..takut..dh la saja dok belakang..lagi la macam nak terpelanting..

gadis2 keliling joe..malu dia..

itu saja yang saya rajin upload..malas sudah menguasai diri..cadangnya nak tulis n3 ni panjang..nak cerita semua aktiviti..nampak nya terpaksa sambung di part 2..part lepas ni saya cerita sal kl, nilai dan i-city lak yer..ok..bubai..

1 comment:

baincardin said...

Jom kita tambahkan ilmu tentang 'Baby Development' Yay! ^_^