Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

20 May 2010

part 2

agak lambat saya nk menconteng cerita part 2...sangat bz wat persiapan kawen..bnyk yang dh selesai..syukur sgt...

KL
sblm terbang ke sarawak, saya lepak dulu kat rumah adik saya di balakong..malas nk balik kg dulu, tambang mahal..klu pegi blk dah bpe..so, duduk la di umah adik saya..umah die dekat dengan the mines, so 2 la tempat pertama yg dituju...drive snri, adik tggl keta, x ssh jalan..kn bnyk signboard..ikut je la kn..seb baik x sesat..saya suka btul ngan tempat parking the mines, mudah..dia guna lampu..klu tmpt 2 dh ada kereta, lampu merah, klu kosong lampu hijau, pas 2 dia ade inform, setiap line ada berapa lg kosong..senang bukan??maybe tempat lain pun dh ada, cuma saya je yg x tau..=)

NILAI 3
adik saya ckp dr umah dia ke nilai x jauh mana, around 1 hour..kire dekat la 2, so ktorg decide nk g Nilai..ktorg 2 sape? saya, incik tunang, muni dan miza...sblm ni saya dh penah g nilai time adik saya kawen dulu..tp mne tau jalan, org yang bawak..kali ni, saya yang cari jalan...men redah jer...alhamdulillah, sampai gak..tujuan g 2 ingt nk tgk apa yang berkenan di hati tuk majlis saya nnt...tp tah la..mata x berkenan dgn barang + harga..saya rasa baik beli di Semua House jln Tar lg murah n puas ati..x yah g jauh2..tp tuk x mengecewakan diri ini, saya just rembat bunga telur dan paper bag jer..kul 5 lebey, ktorg pun gerak balik..hujan lebat..jalan pun x best...

I-CitY
dr nilai, destinasi seterusnya ke i-city, dah lama teringin nak pegi..dah penah lalu..i-city ni dekat je ngan umah incik tunang..tp x berkesempatan nk pegi, so dr nilai lalu dengkil turun shah alam..ni pun tak tahu jalan..ye la, saya bukan orang sana..memang kire redah jugak la..time kasih signbord..bnyk betul bantu saya..hehe..akhirnya sampai..

tp mood saya x de...tengah mogok dengan incik tunang..saya geram kat dia..last2 1 gambar pun x amik..punya la cantik tempat 2, tp mood nk bergambar lnsng xde..muni, izwan n miza yang enjoy..cume time dekat nk balik 2 je jalan2 kejap..cantik sgt..kagum..orang punya la ramai..macam ada pesta..warna warni..nnt lepas kawen, saya nk g lagi..nak ambil gambar puas2..balas dendam yang ari 2..=)

**pic x de..x leh nk upload..

No comments: