29 November 2012

Hadif Rizqy


anak teruna dah besar rasa..
padahal baru 11 bulan hari ni..

banyak ragam..
banyak karenah..

membuas tak kira waktu..
nak tido pun dah susah sekarang nih...

bawa walker macam nek keta ferrari dia pecut...
suap la apa ja makanan, semua dia sapu..kecuali benda2 lembik macam agar2..

boleh kira 1, 2, 3..hehe (cuma dia sambung yang ti.. ga.. je)
nyanyi burung kakak tua pun boleh..(sambung yang belakang jugak)
mulut ringan bercakap..
kaki dah kuat berdiri..cuma takut nak menapak je..
usaha lagi!

semoga Hadif jadi anak yang soleh sayang..



serius nye muka...

gg jarang..ngeh3
HAPPY 11 MONTHS OLD!

7 comments:

Wawa said...

dah 11 bulan. kejap je masa berlalu kan!
aunty nak pinjam spec awak boleh. hehe

Mommy_Cha said...

samalh mikha pon gigi jarang hewhewhew...langsung tak macho mikha gigi jarang...kihkih!
samalah dah berdiri tapi takut menapak gak..eeii geram rasa! bilalah nak berjalan dak tecit ni :)
neway happy 11mons hadif :)

FieZaLieSa said...

Wawa:
betul..jap sgt rs..dlu dok borak pasl time ngandung...skrg anak dh nk sethn pun..hehe..bulih untie..=)

FieZaLieSa said...

Mommy_Cha:
tu la...gg jrng kemain..besar lk tu..
agak sbb puting kot?
mikha dan hadif beza 1 bln..
nnt adik diorg pun beza sbln gk..huhu

Allene said...

besar da... ni salah mama u la hadif... jarang update gambar si comel.... :D

D Yatie said...

hihihi...arissa pun sama...gigi jarang! nak kata puting, anak kawan kte tak hisap puting pun gigi jarang jugak...hihihi..baby 2012 kot...hik3

FieZaLieSa said...

Allene:
besar da untie...nak jd abg long..=)

D Yatie:
hehe..betul..ramai bby yg gg jarang skrg nih..