Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

29 November 2010

jiwa kacau dengan exam kali ni..

Assalamualaikum...


akhirnya, saya dah menghabiskan 4 paper untuk sem ni..belum berakhir okeh, baru 4 yer..masih ada lagi dua..2 & 4 disember..haiyaa..manyak betul..6 paper..

apa yang boleh saya cakap, sem ni saya p jawab exam macam apa ntah la..belajar bape bulan ni macam tak masuk lansung dalam kepala hotak ni dan meresap di hati...huh..nasib la badan...malas kan???

ok, meh saya nak cerita paper yang saya rasa sangat la susah..paper AIS..ais batu?oh bukan..ais cube? lagi la tidak..jadinya, aise man...hehe..bukan la..AIS itu stand 4 Accounting Information System..ni paper minor saya, macam nak nangis jawab paper nih, encik saya cakap, AIS ni susah, jadi soklan nye pun wajib susah baru la kena ngan budak yang dah nak graduate..ohohoho..kami ni baru sem 6 encik..ada 1 sem lagi...jangan sem depan jumpa encik lagi sudah..tapi dah rasa macam yer jer...aduyai...jawapan untuk dfd (data flow diagram) dah ke laut...flowchart berterabur dah tak tau cam mana nak kutip...so, kesimpulanya..untuk paper ni, saya amat bertawakal....hurmmm...

cam ni ke keadaan aku?

paper yang lain tu kira ok la...boleh la jugak saya wat goreng kangkung ngan belacan..hihihi..kawan2 tanya, leh jawab kew?jawapan nya, boleh je...cuma tak tau la jawapan tu betul ke tidak...teruk betul..=P

rasa tak sabar nak menghabiskan lagi dua paper...lepas tu saya boleh bersuka ria dan honeymoon kali ke-2..boleh ye incik suami??ye..ye..ye..hehe..

No comments: