Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

16 November 2010

Salam Aidil Adha..

salam...

saya masih di sini, di bumi Johor..
belum berangkat pulang ke bumi Tanjung Malim...
rasa macam tak mau balik sana boleh tak?
sebab kat sana nanti saya kena berjuang..
huk.huk..huk..berjuang dengan pen dan kertas serta
otak yang masih berserabut...
saya takut nak exam nih!!!!uuwwaaa.....

ntah la..nak exam kali ni rasa cuak sangat...
tak bersedia 2 lagi la tinggi tahap peratusannya...
pening dah saya fikir..macam mana nak atasi...
nak baca buku, otak masih serabut..
kalau saya baca pun, mesti tak masuk...
Ya Allah..kenapa la saya macam nih??

hurrrmmm...tp kn...
insyaAllah...start esok saya berazam nak mula study..
go saya go...hehehe..


isi kandungan dah lari tajuk..
cepat ligan jgn sampai terbabas..
okeh..stop citer exam...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

raya oh raya...
Raya Haji kali ni saya beraya di Johor..
bersama suami tercinta dan bersama mak ngan adik..
cian abah kena tinggal kt Kedah nun..
sori yer abah...pinjam mak kejap..=)

untuk FIL kt klang,
time kasih ye wat kn korban untuk saya..
minta maaf saya tak dapat pulang..
en. suami cuti sehari jer..
len kali kite raya same2 eh...

untuk kawan2...
selamat menyambut

HARI RAYA AIDIL ADHA

@

HARI RAYA HAJI

@

HARI RAYA KORBAN

ada lg x yg saya tertinggal?hehehe
apa pun SELAMAT HARI RAYA...
hayatilah pengertian pengorbanan..

p/s: yg ada darah tinggi..jgn mkn daging bnyk2 tau!!..

sekian..

No comments: