03 January 2012

(T___T)

Assalamualaikum..

Sedih! =(

Baby Hadif masuk wad..dah 2 hari..jaundice..sian sangat tengok dia..duduk bawah lampu biru..pakai pampers jer..mata kena tutup..

Ya Allah..nangis aku tengok..

Kawan2..doakan hadif cepat sembuh yer...

9 comments:

ch@ said...

insyaALLAH dia tak apa-apa selagi Fieza breastfeeding. perah je banyak2 bagi dia minum kalau tak mampu direct. bagi susu badan banyak-banyak-banyak. biar dia kencing atau yak byk2 nnt dia cpt sembuh.

Oni kena jaundis paling tinggi, sampai 3 lampu, panas gila. lagi2 dia tak cukup bulan masa lahir. Aie tak sempat kena, sebab kita pulun breastfeeding sampai luka2 niple. heheee.

boleh punya, kita doakan hadiff dan mama dia sihat dgn cepat k. jgn patah smgt.

hyazz said...

eh..dah dapat baby yer..taniah...
sama macam nama anak kawan akak..
insyaallah...Fieza...bb Hadif tak apa apa tuh...kita pon doakan dia cepat sembuh..mama nye pon jangan lah risau sangat...yer
btw..kalau boleh nanti carikan susu kambing..titis lam mulut dia 1 2 titis..leh cepat lega..tapi jangan bagi nurse nampak..nti kena marah lak...ok

amirah said...

BF je...jgn risau..kejap je hilang nanti..insyaAllah

amal said...

jangan risau mommy, insyaallah cepatla hilang jaundice tu nanti

iizla said...

dun worry!!!
mama Hadif kene kuat semangat, baru Hadif cepat sihat. breastfeed sebanyak mana yg boleh. klu hadif tido, kejutkan dia (usap kepala dia dengan air). jangan biar dia tido je.. okeh, chaiyok2!

aTy _faRed~ said...

insyaallah..kalau dijage rapi baby Hadif akan cepat sihat..sabar yer..saye doakan untuk baby jugak..

FieZaLieSa said...

thanks eh sume..

bertambah sedih sbb x dpt direct bf hadif..nasib susu yg dipam bnyk..tp blm mampu tampung keperluan seharian die..

insyaAllah..saya akan cuba sehabis baik untuk hadif...

sekali lagi tima kasih tuk semua yg mendoakan dan bg semnagt!

Ummi Balqis Ismail said...

i'allah..nnt baby hadif akan sembuh..yg penting ibu die kene jaga kesihatan jugak...kalo x macamane nk jage baby hadif nnt...kan?so, take care of ur health dear...jangan risau sgt k...=)

salam perkenalan...
http://kalaudahjodoh.blogspot.com

.:Mama Dhia:. said...

salam kenal..moge2 baby hadif cepat sembuh.. mama hadif sabar banyak2 yer..aminn..