08 June 2012

~ Rindu anak

Assalamualaikum...

cuti seminggu nak habis...
tak cukup rasanya...
Sabtu sampai Rabu di Kedah
Khamis - Jumaat di JB..
esok balik PD dah...hurmmm

Hadif tinggal kat mak aku kt Kedah...
sayu hati ni tinggalkan dia..air mata jangan cakap la..dengan laju2 kuar..uhuukk..
hanya orang yang berpisah ngan anak je yang tau cam mne rasa..
hantar ke BS pun dah terasa...tambah ni lama2 berpisah..lg la kan..

sebulan jugak berpisah...
bulan 7 ni baru nak bawa Hadif dok ngan aku di PD..
sekarang masih tak stabil...aku menyewa dengan kawan2..
nnt dah dapat umah sewa seniri aku bawa Hadif ngan mak aku sekali..

kalau berjauhan dengan suami, boleh rilex lg..
tapi dengan anak, sedih sangat...
bila tengok orang lain gendong anak, dukung anak..
aku teringat kat Hadif..
bila tengok barang2 baby..nak nangis rasa...

selalu pujuk hati supaya kuat...
sentiasa berdoa mohon Allah tabahkan hati aku..

mama rindu kamu sayang..

7 comments:

Mommy_Cha said...

alahai comeinye anakanda kamu tu...

celebration of love said...

sedey... lin pham perasaan itu... sangat sedey... :( bermalam tanpa ank.... sabar ye... tak sampai sebulan jer lagi...

amirah said...

ala ...sedihnya nak tinggalkan si comel ni..

amal said...

sebulan sekejap je. trust me! :)

FieZaLieSa said...

Mommy_Cha :
baby mikha pun sgt comey..=)

celebration of love :
thanks lin...dok pangkah hari je..=)

amirah :
sedey..sob3..tpi kena kuat..

amal :
yup..percaya! tanpa sedar..tetiba dh sebulan..hehe

MimahAjil said...

be strong mommy...
mst hadif pn rindu jgk mommy dia..

izla said...

awk kene kuat...
nanti baby pon akan kuat!!
insyaAllah, moga Allah permudahkan