14 June 2012

~ Semoga Kuat!


malam ni tak de mood nak buat 1 kerja pon...
ngadap depan laptop je...belek2 muka anak..
sekarang cuma rasa nak meraung je kuat2....
rindu anak...

Hadif...mama siyes rindu kat kamu sayang...=(

tadi kol en. asben...
buat luahan hati, sambil air mata berjurai2...
macam dah tak kuat rasa..
tapi tetap gagahkan diri..

dah pertengahan Jun..
tak lama dah Julai menjelma..
doaku...moga aku KUAT!

9 comments:

Lala Latif said...

semoga terus kuat dan bersabar...
jadi ibu mesti kena kuat...
demi anak....:-)

CikNaa said...

ciknaa fhm pe mommy rase..
tinggalkan anak pegi klinik kejap pn dah rase rindu sgt2..kuat ye mommy..

FieZaLieSa said...

Lala Latif :
tq..sentiasa cuba untuk kuat..=)

FieZaLieSa said...

CikNaa :
sob3...ya2..saya harus kuat! mlm ni tacing terlebey..=(

D Yatie said...

Allah...berat nyer dugaan fieza...saya 1 malam berjauhan pun kalau ikut kn nk borak dgn anak...tp tak boleh...anak tak reti borak lagi...isk3

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

takpela mommy hadif, sekejap je lagi. untuk kebaikan Hadif jugak kan, kalau mommy nya sibuk,,siapa nak bagi perhatian kat dia. lagipon bila lagi dia nak manja2 dgn atok nenek kan

Mommy_Cha said...

sabaq byk2 dear..ade hikmah disebalik setiap dugaan & cabran..hoyeeeeh!

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

semoga kuat dan insyaAllah ada ganjaran yg lebih baik pd masa akn dtg nnt =)

!k@ said...

sabar banyak2 tau..ika pn nk nangis bc entry ni..bulan 8 ni kena pergi ksus 9bulan..xdapat nk bayang kalo kena tinggal ammar kat kg...huhu