10 August 2012

Suami...Rindu & Raya

saya rindu suami saya...



wahai suami,

dah sebulan saya tak jumpa kamu..

sepanjang sebulan, 3 kali je saya dapat borak dengan kamu...[itu pun kejap je..]

saya rindu nak gaduh2 ngan kamu..

saya rindu kamu tolong saya wat keje rumah [rasakan kena buat sendiri semua..=( ]

saya rindu moment kita bertiga...

saya rasa sebahagian hidup saya kosong tanpa kamu di sisi...

saya sentiasa berdoa moga kamu tak lupa kami berdua...

saya harus tunggu lagi lima bulan...saya doa, cepat la bulan Januari...

saya cuma harap, saya tabah dan dapat jaga Hadif sebaik mungkin..

dan yang terakhir, saya harap kita dapat beraya bertiga untuk yang pertama kalinya....amin..

[bajet si somi kat Somalia je ucapan nye...padahal kat PULAPO tu je...]

rasa nak muntah x?ngeh3


kami bertiga time Hadif 4 bulan



11 comments:

Allene said...

mata hadif cm cino... cepet.. comel...

Lala Latif said...

owh...kat PULAPO je...
mula2 baca, rasa nak tanya je, suami awk g mana...hehe...
tp, raya boleh balik kan...?

SURIA AMANDA said...

laaaa......sabar jer la..mati2 akak ingat dia kat luar negeri...

AIN NAZRI said...

uish ingat somi kamu belayor ke lautan india ke apa ke... seb baik masih d msia

izla said...

insyaAllah ada rezeki leh raya sama2

CikNaa said...

haha..tp still LDR kan? takpe, geng ngan ciknaa :) ololo hadif, ur mulut so kiut lorr..

aTy _faRed~ said...

3 kali jer bercakap..ya Allah...sayu lak hati bace..bertabah lah yer fieza...semoge Allah permudahkan segala...aminn...

ch@ said...

lor pulapol je... hihii sabar je la.
hadif mata sepet, cam anak Jopun pun ada. takpe, nnt ambil fmly potret bertiga ek.

Mommy_Cha said...

sabo yer, nak2 raye nih jangan diikut perasaan dan hati sgt. nanti lagi bertambah sayuuu..alahai sedihnya pulak. nasib somi i dekat i jer...hihihi

man said...

sabar je..nanti dia balik..sila lah dtg ke blog sy..http://ajax85.blogspot.com

MyraQhairel said...

alahaii..shomel nyer Hadif wat muke cenggituu...sepet neh...mcm my lil hero..leh geng..