Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

26 March 2010

ceritera kawen di pagi hari..

salam dan camat pagi semua..

hari aku akan pulang ke kg untuk kesekian kalinya..miggu lepas dah balik, dis week pun balik lagi...wah..best nye dapat balik tiap2 minggu...minggu lepas aku cabut balik hari rabu lagi..terpaksa la ponteng klas hari khamis tu..seb baik ader dua klas jer, 1 klas batal..mmg terpaksa blk, de hal yg perlu aku selesaikan..

alhamdulillah dah clear pun hal 2..andaman tuk w-day nnt dah konfemkn skali lg..so, setel..cme make-up aku nak amik org lain..coz time balik hari itu, ikut my kazen cari andaman tuk e-day die..make-up die amik ayub kat kepala batas..cantik jer aku tgk die makeup...tp harga die agak mahal la..makeup je RM250..x kire tuk majlis ape pun..so, esok 27 mac e-day kazen aku, nk tgk makeup die cam ner..klu cantik, aku book die jer...

semalam incik tunang baru g amik borang2 yang berkaitan tuk kawen nih..dan semalam jugak die g wat HIV test, so result die mesti la -ve bukan..pas sume hal borang2 die setel, die akan poskan kat aku...agak lambat rasanya kami berdua take action sal borang2 nie..tggl lagi dua bulan je nih...baru nk buat..hish3..tapi apa boleh buat incik tunang aku sangat la cbuk..cian kamoo..

baju tuk majlis bertandang di klang pun dah settle..2 mggu lepas incik tunang de kursus di Kuala Kubu Baru..weekend 2 die cuti..aku g amik die n ktorg ke Klang..mak die dah tempah..aku just g fitting jer..so, kre setel!

alhamdulillah..banyak benda dah setel..x yah la aku pening2 lagi nak memikir...dalam masa dua bulan lagi aku akan jadi is3 incik tunang..huhuhu..x sabar rasanya(ayat gedix..kihkih) akhirnya kami akan disatukan..ya Allah, permudahkan segalanya...

hari ini aku balik ngan kazen aku yang tunang sok 2..die datang amik pas abih keje kang...
**drive carefully yer cik ain..

No comments: