Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

28 March 2010

check list hantaran

kelakar rasanya dalam masa sejam dua ni aku leh membebel banyak cerita..sudah diberitahu sebelum ini, aku kalau dah mula bercerita, boleh sampai 2 3 n3 aku hentam tulis..hihi..layan je la yer..kalau busan, klik je ikon X di atas kanan anda..=)

cerita pasal orang bertunang dah, lirik lagu yang jiwang pun dah..so, sekarang bercerita tentang hantaran aku pulak yer..kebiasaannya orang akan bagi hantaran ikut angka ganjil x kisah la samada pihak P - 7 & pihak L-5 ker...kenapa angka ganjil yer?aku pun x faham..kenapa x no genap jer..(ader sesaper tahu sbbnya?) tapi aku punya hantaran sama banyak...aku bagi incik tunang 11 and incik tunang bagi aku pun 11..adil dan saksama..mak2 sedara aku cakap x kisah pun kalau sama..aku pun buat la..hihihi...

for him:
1. kek..maybe cupcake(masih difikirkan lagi)
2. buah
3. coklat
4. sirih junjung
5. Cincin -DONE
6. baju + tie - DONE
7. wallet + belt- DONE
8. kasut - DONE
9. jam - DONE
10. perfume - DONE
11. adik ipar sponsor..x tau aper..

for me:
1. kek
2. buah
3. coklat
4. sirih junjung
5. rantai tangan (untuk akad nikah) - DONE
6. mas kahwin
7. kain pasang - DONE
8. kasut + beg - DONE
9. set mandian + perfume - DONE
10. laptop - DONE
11. tafsir Al-Quran

deco untuk hantaran aku DIY jer..cuti sem bulan 5 ni baru leh cari barang2 untuk deco..almaklum la bila student mahu kahwin, kena tunggu time cuti jer..insyaAllah sempat...=)

2 comments:

bayu said...

hi ..nice blog.. sy folo awk...sudi2lah kiranya.. :)

FieZaLieSa said...

hi..thanks..sy ni br je dlm dunia belog nih..bnyk lg yg krg...anyway thanks ya..=)