31 January 2011

Bila kenang saat itu...

assalamualaikum...


Ouh..dia datang lagi...

saya berharap sangat dia tak datang..=(

********************************

Dah hampir 3 bulan saya keguguran...

hurrmm...kalau tak, sekarang kandungan saya dah 5 bulan...

mesti dah besar perut saya...

haaishhh...saya terkenang lagi..

sebab ni la malas dok sorang2..mesti teringat...

daaaah!!!


Tapi, nak cakap lagi nih...

doktor kata, kalau nak mengandung balik, selepas 3 bulan yer..

bagi rahim sembuh dan kuat dulu..


insyaAllah kalau Allah bagi lagi rezeki nanti,

saya akan jaga kandungan elok2..

kalau boleh nak jadi tuan puteri..

tak nak buat kerja berat-berat dah..

tak nak makan jeruk dah..

tak nak travel jauh time 1st trimester..


bukan ape, saya dah serik...

takut kehilangan lagi...

tapi, itu semua kerja Allah...

kalau kita jaga sebaik mungkin sekali pun,

kalau Dia cakap itu bukan rezeki kita, haruslah redha...


ok lah...saat mengenang sudah selesai..

sekarang saat menonton tv cerita kegemaran...

jom tengok Trilogi Cinta...best gilerr~~

sejibik macam dalam novel tahu..


bubai~~

No comments: