31 January 2011

Trilogi Cinta

hai...

dah habis Trilogi Cinta, sambung 3 Abdul pulak..ini la kerja orang yang tengah bosan giler..en suami belum pulang kerja...sangat sabar menanti...tapi, penantian itu satu penyeksaan..uhukk..

ok..saya tak nak citer seksa ke, menanti ke, suami ke..saya nak cerita pasal Trilogi Cinta..
siapa tengok Trilogi Cinta, angkat tangan kanan..
siapa rasa cerita ni best? angkat tangan kiri..
choopp!! nampak ke ti ak lah korang..hihihi..
ok, turun tangan....

Trilogi Cinta ni adaptasi dari novel-novel Sharifah abu Salem...sesaper yang dah baca Tak Seindah Mimpi, Tak Semanis Impian dan Tiada Lagi Mimpi..mesti suka tengok drama nih..saya suka sangat..sebab bagi saya sebijik macam novel..saya dah ulang ketiga-tiga novel tu dah banyak kali..jadi saya dah boleh hafal jalan ceritanya...novel Sharifah Abu Salem memang tak menghampakan..(=

sekarang dah episod 14...saper yang terlepas, boleh tengok kat sini...



pic : en. google

ok eh..selamat menonton...(^_~)

No comments: