06 January 2011

sedih..kamoo kena tinggal..


Assalamualaikum...

saya dah pun berada di bumi Tanjung Malim..balik 4hb ri tu...
sedih pulak meninggalkan encik suami keseorangan di JB..
sob3...sabar yer..bulan depan saya pulang..

semester 7 dah pun bermula...
kelas dah start..lecture pun dah masuk..
sem ni dalam jadual kelas cuma 3 hari je..
tapi itu belum masuk lab lagi..
kalau masuk, entah macam mana rupa jadual saya agaknya..haisshh..
harap-harap tak padat sangat..
sebab nak balik selalu...ngeee~~
itu sahaja laporan dari pelajar yang baru nek sem..kurang mood nak bercerita..

ok lah, harus bersiap..nak pergi jogging..
sebab badan saya dah mengembang dengan jayanya..uhuukkk...
da~~~

6 comments:

ARJUNA.Inc said...

adoyaii..sgat sdey..jauh kot 2..suami kt jb..sorag g kt tg mlim..sy tggal slim river..haha..2 je nk bgtau..haha

FieZaLieSa said...

hehe..x pe..dah biasa..

bubu253 said...

jaohnye <3
dh mcm kutub utare seltn lak <3
hehehe <3
ap2 pon all da besh ntok final sem kt upsi <3
hehheh <3

Kasih nur azie said...

jauh di mata dekat di hati :)

FieZaLieSa said...

bubu253 --- itu la..jauh..klu blik kedah lagi rs kutub utara, kutub selatan..ehe..thanks eh..=)

FieZaLieSa said...

kasih nur azie --- ha'a..betul2..(^_^)