10 January 2011

Menconteng wajah

hai semua...!!

selamat petang....petang ni minum aper?
jom pekena milo dulu..roti cicah milo..sedap kan...gulllpp!
ok, kita stop pasal milo + roti eh..
saya masih nak cerita hal semalam....(=

sungguh, saya bosan betul weekend kat sini...
rasa nak terbang jauh2 ketemu encik suami..
tapi tu la..tak dak sayap..macam mana nak terbang kan?hehe..

lepas balik mandi-manda di sungai semalam..
bosan tak terkata..
saya dengan rasa tak dak kerjanya, main makeup..
menconteng wajah sendiri untuk buat xperimen bahagian mata..
sebab saya memang tak reti nak pakai eyeliner..
so, nak belajar la kononnya..
buka la youtube...memerhati dan kemudian mula menconteng...

agak-agak jadi x?hahaha..jom kita tengok hasil nya...



*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*
tadaa....

wajah saya selepas di conteng..
ok tak?huhu

7 comments:

zOeY zAu YaH said...

natural beauty =)

i3na said...

uishhh cantikler tuh.. hehe.. cam dah besa pakai jer eyeliner.. kalau iena harus ler comot2

FieZaLieSa said...

zoey : thanks..awk pun cantik..=)

FieZaLieSa said...

i3na : hehe..mekaseh...jarang pakai...itu pun comot jugak..tp x pe, jom blajar bg x comot..(=

nelly said...

comel tahu
=)

FieZaLieSa said...

nelly pun comel tahu...(^_^)

My Aisy said...

cantik lah..pandai pkai shawl tu ye...kita tak pandai..hehe...naper ari tu kita de masalah nak msuk blog awk ye...tak leh masuk...em..