12 June 2013

13 hari # dah tiba masa

tadi dalam pukul 8..
betul2 abis citer Teduhan Kasih, sape tengok citer nih? best kot [terkeluar topik jap]hehe
perut cramp sampai ke pinggang...

dah sampai waktu ke?
okeh...rilex jap...

pas tu g mandi...motip? sebab tak nak layan sakit..

sakit dalam 10 minit cam tu...
berdebar gak...malam ni ke?

wat tak tahu je...pas tu g makan nasik...
okeh...saya dah tak sakit...
tengok jam...pukul bpe pulak aku nak sakit nih...

haa....sampai sekarang ni ha...
aku rilex je dok menaip..
dah tak sakit pun...gempaq je...

adik baby lom sedia nak keluar...
dia syok men 'gusti' kat dalam peyut mama..
die cakap, sabar ye mama...hehe...

* sampai saat ni, beg mama lom berkemas lagi pon...ngeh3..

4 comments:

With Julia said...

Wahhh itu nama yer braxton hiks....cer google baca apa info tuh...10 min tuh lama gak tau...jga2 ye

~ NANA ~ said...

tak lama dh tu kot...hihi
eh tapi hari ni dah 17hb, ke dah keluar? ;p

Uncle Lee said...

Hi Fiezaliesa, you have a beautiful name....bahasa saya da out of tune, sebelum Merdeka, but boleh faham 34% ha ha....'sakit dalam 10 minutes...'? Ha ha.
Anyway, you have a nice day, keep a song in your heart.
Lee.

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI