11 June 2013

14 hari # senangnye bersalin..

aku verangan...

kalau la Allah bagi aku peluang..
merasa masa sakit yang sangat singkat...sejam je sakit dah bersalin..
pas tu baby keluar dengan mudah dan selamat
lepas tu tak payah jahit...

ada ke?

sebab ade la aku mengharapkan macam tu...

hmmmm..tak payah verangan...
doalah sentiasa pada Allah moga mudahkan semuanya..
sapa yang tak nak bersalin senang kan?

tapi, kalau Allah bagi ko sakit sekalipun...harus redha...
mungkin tu cara nak kurangkan dosa...

aku sabar menunggu nih....
dok tanya baby biler nak keluar..huhu
maknye ni dah tak menyempat dah...

insyaAllah..Allah dah tetapkan masa yang sesuai..
tak payah ko nak menunggu...tup2 sok pagi aku dah bersalin...[alhamdulillah]
tengokkkkkkk...verangan lagi...=)

okeh..

4 comments:

Sufinah Yussof (SY) said...

kelakar la. verangan. haha~ sempat menyempat lagi hupdate blog. hadoyai~ tersenyum SY baca. semoga urusan dipermudahkan Allah. ^^

With Julia said...

Anak kedua kan dear selepas baby hadif? Moga dipermudahkan urusan bersalin nanti...aminnn comel lah baby hadif suka tgk dia time baby :)

FieZaLieSa said...

Sufinah Yussof (SY):
hehe..tu la. verangan..dlm bilik air lak tu...hehe..tq dear..insyaAllah moga Allah mudahkan..

FieZaLieSa said...

With Julia:
Ha'a...2nd baby...tq dear..=)