09 December 2010

cuti-cuti~makan angin~rehat otak~ part 1


assalamualaikumwarahmatullahhiwabarakatuh..
sila jawab dengan penuh juga..(=

yahooo..dabedabedu...saya dah cuti...suka sangat..walau pun kejap je..3 minggu, tapi ok la..boleh merehatkan otak dan badan...dah tak sabar nak naik sem 7...i senior u..ahakss..

last paper sabtu hari tu, encik suami datang jemput..petang 2 kami balik klang, umah en.suami..
esoknya FIL ade family day kat Hutan Lipur Sungai Tua..area Batu Caves..saya dan en. suami pun join..best! makanan banyak..siap dapat hamper lagi cabutan bertuah...

aktiviti :
1. karaoke
2. teka biji betik
3. cabutan bertuah

ehe...sikit jer?sebenarnya aktiviti banyak..tapi yang itu je saya tau..yang lain tak tau..sebab sampai dah lewat...kami tersesat...ni semua gara-gara saya yang konfiden tahu jalan...lepas ni sumpah kalau suruh tunjuk jalan, saya tak nak lagi..hehehe...

saya yang makin tembam..pp macam dipam2..haih..

sedap berendam..sejuk~~~
saya, encik suami & keluarga..

suke yer main air..

dah tamat part 1...lepas ni kalau rajin, part 2..ber part2 la pulak...macam la cuti sakan..~muueehhee

tata


2 comments:

Putri_Aizat said...

bestnyer dapat bermandi manda...

NuZa said...

best..dapat relax2...hehe..