Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

10 December 2010

cuti-cuti~makan angin~rehat otak~ part 2


hi..

korang dah tengok Ngangkung?mesti ramai yang dah kan...dah berminggu pun cerita tu keluar...
saya dan encik suami baru g tengok ahad lepas...kat bukit raja, klang...
cadangnya nak tgk pukul 9.15..skali tgk dah penuh daa...terpaksa tengok midnite..

sebelum tunggu pukul 11.15, kami melantak dulu kat Kenny Rogers...1st time kot saya masuk sini..cian kan...apa lagi..harus cuba la ayam nya yang sedap..nyumy~~(encik suami, lepas ni kita pergi lagi eh..eh..)

ini makanan saya..

encik suami punya makanan da...

peace ok..perut dah kenyang

mau tak kenyang..tengok pinggan la..licin..tinggal tulang aje..

lepas makan2 dan penat pusing Jusco, masanya sudah tiba kita tonton...popcorn & air harus dibeli walau perut sudah kenyang..(= jadi jangan hairan kalau makin hari makin besar...

saya, encik suami, adik ipar dan encik suami adik ipar

ha..baru nak cerita pasal Ngangkung...dah jauh terbabas..baru nak bertemu jalan sebenar...hehe..
citer ni memang best..kelakar nak mampus...kalau tengok kat rumah boleh gelak guling2...
awal2 cerita pun dah best...
tapi yang tak best nya saya ni penakut...
so, banyak tutup muka dengan tudung..hakhak..
rasa2 part yang boleh buat terkejut 2, saya dah ready tutup mulut..
bukan apa, jap lagi orang lain tak jerit, saya yang lebey2...

tengok Ngangkung ni baru saya tau, rupanya ada orang tengok no ekor macam 2..
tak pernah terpikir pun..ingat just pegi beli kat kedai je..
cerita ni bagi pengajaran tuk sesaper yang suka main ekor...
bawak2 la bertaubat...

kalau saper yang belum tengok..pergi la tengok..ade lagi ker?kalau dah tak de tunggu DVD je la yer..

p/s: malam ni nak g tengok Hantu Kak Limah Balik Rumah..macam best!jom2..

No comments: