11 December 2010

hantu kak limah..hantu kew?


Salam..Hi..

semalam saya dan encik suami g tengok Hantu Kak Limah Balik Rumah...best la jugak..kelakar habis...citer hantu, tengok midnite...agak menyeramkan untuk orang penakut macm saya nih...ktorang tgk kat Jusco Tebrau...1st time pegi sana...besaw Jusco dia..penat jalan..

berbalik pada kak limah, awal2 cerita saya dah tutup mata..hakhak...penakut siot...nak wat cam mana..niat dihati nak tengok sebab cerita kelakar, tapi ada hantu pulak..adeh..saya cuma buka mata time siang ngan tak de hantu jer...aci x?encik suami cakap, macam ni baik tak payah tengok...haa..amik ko...watak2 dalam cerita ni pun ok..kalau korang dengar betul2 apa yang cuba disampaikan, banyak ayat sindiran kot...faham kan sendiri eh..saya tak pandai nak terang...=0 kalau korang nak tau kak limah tu hantu ke tak, pergi la tengok...(=

bagi pendapat saya la kalau nak compare Ngangkung & Kak Limah...rasanya ngangkung lagi best kot...itu bagi saya la..orang lain ceq tau tau..hehe

caucicau...(^_~)~~

1 comment:

baincardin said...

Demam HDR dah kembali! jom rilex layan....^_^