19 October 2012

Jawapan masih belum diketahui.. ?

Assalamualaikum...

salam Jumaat..



positif @ negatif

time tengok result, lega dalam hati..
kalau pun keputusan dia positif aku tetap bersyukur...
REZEKI..
namun, negatif yang menyebelahi...


Hadif masih nak manja-manja dengan mama dan babah..
mama pun rela nak..
rasa macam tak cukup lagi perhatian untuk Hadif..
sekejap dok dengan mama, sekejap dengan mak tok..
jadi masa kita tak pernah sepenuhnya bersama...
harap lepas ni mama dapat bagi tumpuan yang lebih kat Hadif...


tapi 


tapi....



uummmmm...




teka teki masih belum terjawab..
sekarang, waktu dan ketika ini, aku yang rasa cuak..
miss P dah lewat 3 hari...
baru 3 hari...aku dah berdebar...
tak pernah lewat..
mesti tepat recycle aku..
28 hari...



apakah hari tu terlalu awal untuk UPT test?

perlu untuk kali ke 2?



ohhhhh~~

1 comment:

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

kalau buat terlalu awal, mungkin juga jawapan negatif. kot2 ada, lebih baik tungguuuuu.. at least seminggu