Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

21 April 2010

bila dah nak exam..

hi all..

wah..esok dah mula exam..
agak cuak..paper 1st ni agak susah dan mencabar minda..
sebab paper esei...banyak kena hafal..
saya ni seorang yang susah nak menghafal..
memang cepat lupa..
insyaAllah..saya akan berusaha sehabis mungkin untuk buat yang terbaik..

jadual saya tuk exam kali ni adalah seperti di bawah...

22 April - Khamis
Pengauditan 1

27 April - Selasa
Pengurusan Kewangan 1

28 April - Rabu
Pengurusan Pakaian & Jahitan II

30 April - Jumaat
Elektrik & Elektronik
&
Kerja Paip Domestik

3 Mei - Isnin
Pengujian, Pengukuran & Penilaian Pendidikan

yEAH..pas 2 exam pun dah tamat...

lepas exam je..macam2 yang saya nak buat dan kena buat...
1. cuti ngan kawan2 ke Sarawak..10 - 13 Mei..tiket murah yg dh book thn lepas..
2. siapkan persiapan kawen yg dh nk dekat 2..
4. g honeymoon..=) (klu en. tunang dpt cuti lama la..)
3. kena wat ROS ( Rancangan Orentasi Sekolah) - apa itu ROS? nnt saya story kt n3 lain eh..pas habis ROS, kena wat laporan lak..

setelah itu, bermula semester baru pada 12 Julai 2010..
sem depan saya dah sem 6..lagi 2 sem nak habiskannya..alhamdulillah..
~tamat~


No comments: