Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

22 April 2010

saya dan kamoo..


10-11 April - en. tunang datang umah saya..
time 2 pun saya ngah study week..so, balik kg jugak..
kesempatan ini diambil tuk bergambar kt tempat kenangan ktorg kononnye la..hehe

venue : tasik bandar darulaman, jitra
date : 11 April, Sunday
time : 10 lebey..sebab time ni org x berapa ramai..
foto : my kazen yg tlg amikkn..TQ

sepatutnya de lagi dua tempat yang saya nak ambil gambar wat kenangan..
1. POLIMAS - tempat kami belajar dulu..sbb disini bermula segalanya..♥ ♥ ♥
2. Taman Siswa

my kazen de cakap..'kt cni pun nak ambil gambaq kew??? ye la..aku nak la..semua 2 kenangan yang terindah dalam hidup aku..hehe..tapi keadaan+time 2 x sesuai..so, niat harus dibatalkan..=(

so, layan je la gambar yg x berapa pandai nak edit nih..


masih dirumah..

agak poyo ye kamoo..

cantik bayang2 pokok 2..

bawang putih + bawang merah



ekceli banyak lagi pic yang diambil, tapi rasanya ini je kot yang saya nak upload..tak larat nak upload banyak..saya bukan rajin untuk semua ni..ni pun dah kire rajin sikit.hehe..

No comments: