20 April 2010

d.e.m.a.m

salam semua...

alahai...demam exam dah pun bermula...minggu lepas study week..balik kampung..buku langsung x baca..cuti sakan la kononnya..dah balik TM ni..jenuh..rasanya nak buka semua buku dalam 1 masa..semua nak baca...last2..buku terlangkup atas muka..tak tahan sungguh rasanya...

dari semalam rasa nak demam lak..bukan deman exam, rasa panas badan semacam..tetiba terbersin..mau tak nyer..balik library tadi redah hujan..lepas tu tak mandi terus..badan dah rasa makin panas lak..(ok lepas ni saya g mandi)

Ya Allah..ketika ini aku berharap kesihatan ku dipulihkan..nak exam nih..takut tak ada tenaga..takut otak tak berfungsi..aku harap deman yang baru nak jadi, x jadi..amin

cerita pasal demam, rasanya dah lama saya tak demam(ni bukan ayat nak mintak demam yer)..rasanya last demam tahun 2003..dah 7 tahun kan saya x demam..alhamdulillah sangat..time 2 tahun 2003, saya masih di poli, sem 2...kena demam denggi..masuk hospital seminggu..uiih..sangat la terasa kesakitannya..air 18 botol masuk lam badan dalam masa seminggu..kuar je wad, badan saya macam kena pam..gemok..antibiotik masuk dalam badan 3 botol..setiap kali antibiotik 2 mengalir ikut saliran cam air drip 2..ya Allah..hanya Dia yang tahu betapa sakitnya..kiranya air mata akan kuar mula antibiotik 2 masuk, sampai habis..sakit..cuba korang rasa..hehe..klu nak rasa la betapa sakitnya antibiotik dimasukkan dalam badan..lepas je demam 2, alhamdulillah..sampai sekarang saya dah x penah demam..agaknya antibodi saya dah kuat kot kena antibiotik tu..hehe..

Ya Allah, aku mohon agar kesihatan aku dan rakan2 dipelihara..agar kami dapat menjawab exam dengan tenang dan lancar..amin...

No comments: