14 February 2012

Tupperware tuk si kecik

Assalamualaikum...

buat mummy dah mommy to be semua..

harus dapatkan ini..


comey tau..
aI sangat la berkenan..


semalam aku tertengok kat FB Tupperware ni..
dah jatuh cinta..terus rasa nak beli..
adik aku member Tupperware, so senang nak beli dan ada diskaun lagi..

rezeki Hadif.. maknye dah tak yah beli..tehee~~
adik aku dah belikan..
tapi tak dapat 1 set la..hehe..share ngan anak die..
dapat la 1 botol susu..alhamdulillah..tetap rezeki..

dapat jugak ni..

Tumbler Disney

jadi, inilah die hasil bila dibahagikan dua..

untuk Hadif dan Aimy..

tq mak lang!

3 comments:

ch@ said...

huaaaa hijaucantik. pengasuh oni aie ada gak tunjuk smlm, tapiii oni aie dah ada botol susu avent 3 biji seorang satu. blm lagi pureen punya. jeles...

FieZaLieSa said...

ch@ :
beli tuk koleksi hijaucantik cha..=)

Adylia Qarissa said...

dkna pon baru beli semalam set botol susu baby untuk dijadikan hadiah...murah after less dkna dapat rm64/set :)