29 April 2012

29 April = 4 bulan

Assalamualaikum..

29 April..Alhamdulillah Hadif dah 4 bulan...
baru 4 bulan, Hadif dah terlebey cerdik..
mak aku cakap dah macam budak umur 7 8 bulan dah..heh~
perkembangan Hadif di usia 4 bulan sangat cepat..boleh macam2..
cuma satu je belum, tak leh menerap dengan seniri lagi..
kena mama dia jugak terapkan..hai la kamoo..
usaha lebih ye Hadif..insyAllah..nak masuk 5 bulan dah boleh menerap seniri..=)
go Hadif go!

tak larat nak membebel..
kasi layan gambar Hadif yang terbaru je eh..

Bam bam..tak tau la bape berat kamu..
8hb ni baru nk timbang..

itulah aktiviti kegemaran..
pas tu mula la nak wek wek..
agaknye dah sampai ke tekak dijoloknye..huhu


kulit ikut babah..jawa mari..hehe..


kami bertiga..


JPO [ Johor Premium Outlets]
jalan2 je manyak...tengok sekitar JPO..tujuan pergi hanya mahu mencari baju en. asben..untuk aku? nanti2 la..insyaAllah dah kerja nanti, aku serbu JPO lagi..ngeh3

daaaa~~

3 comments:

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

comelnya hadif,hehehe bambam lorh

izla said...

Bambamnyee....
larat ke nak dukung gi jalan2 tuh :)

Nida Ann said...

Sempena Hari Ibu yang bakal tiba tidak lama lagi. Kami Lyn's Wellnes Centre & G For Boutique di Maju Junction Mall Kuala Lumpur menghadiahkan promosi 'Pemeriksaan Payudara Berkomputer di samping Pemeriksaan Kesihatan 'PERCUMA' buat anda sama-sama meraikan Hari yang Istimewa ini bersama Ibu tersayang.

Pendaftaran & hubungi : 03-26913898 (Admin) atau 012-3702109

Tempat : G For U Boutique, LG-11B Lower Ground Floor Maju Junction, Kuala Lumpur
Masa : 12 tengahari sehingga 4 petang
Tarikh : setiap JUMAAT (Minggu 1 & 3)
Bayaran : Harga Biasa RM250 Promosi cuma RM125 sahaja ....

PERCUMA!!! Analisa Kulit Muka & diskaun 25% ke atas produk Skin Care 'Professional Cosmetic' (All Skin Tyoes) oleh G For U Boutique.