19 April 2012

Bila babah tidokan anak..cute!

hi..

Hadif sekarang dah pandai..

bila babah dia ada, dia akan merap bagi babah yang tidokan dia...

kat aku boo layan..
dia akan menangis sepuas hati kalau aku berkeras jugak nak tidokan..
babah dia amik jer..terus senyap..magic!

awat Hadif???
tangan mama tak selembut tangan babah kamu ker?ngeh3

siang ok je bila berdua ngan aku..
dia tau pulak sapa lagi kalau bukan mama dia yang nak tido kan dia..haihhhh

cara Hadif nak tido agak susah sikit..dia tak nak buai..
kadang2 je masuk kalau dah ngantuk sangat...
dia tak tido kalau ko biar dia golek2 atas comforter dia tu..
bertuah sangat la kalau golek2 terus tido..

Hadif akan tido dengan cara macam netek baby...
kira kena dekat ngan dada..tepuk2 macam kompang tu..
ha..2 3 kali tepuk..terus loop...
sebelum tu harus bunyi siaran..sebab tak dapat keselesaan lagi...
dah ralit tido..baru letak bawah..selamat!
hai la anak...macam mana nih kalau mama nak hantar kamu kt BS nnt..

sekarang maktok ada kt umah..mak tok ajar tido buai...
ok lah jugak..dah mula syok tido lam buai..
tu pun bila malam nak babah jugak buaikan..
anak manja babah betul la..


bila dah babah yang tidokan anak, ni la aksi2 nya..


dengan paknye tido sekali..hehe

agaknye sedap kot tido cenggini ye Hadif..


so comel dua hero aku nih... =)

sayang kamoo dua orang ketat2..mmuuaahh!

ni baru nak masuk 4 bulan, dah macam2 kan?
sonok okeh tengok baby punya perangai..=)

5 comments:

farhana shamsuddin said...

ayah dia pun tido sekali..aiyooo

izla said...

sama la mcm hubby. tak tau sape yang tido dulu. baby ke ayahnya..haha

myravea said...

Serbuu tuan umah di belognye. Nak tempah header cumil dan murah? Mari3 *wink*

cikcoklat a.k.a Haiza said...

sm la cam husben sy...time tdo kan ank..skali2 ayah pon tdo

y.o.n.g.n.a.n.a.1.8.8.1. said...

Comel!!