30 April 2012

~ Serba tak kena

Assalamualaikum..

dalam dilema..=(
en. asben akan berkursus selama 2 minggu di Kuala Kubu Baru..
tinggal la aku berdua dengan Hadif..

aku rasa macam nak ikut mak aku balik Kedah lepas konvo..
aku konvo 7 Mei
en. asben lak kursus 14 - 24 Mei..
kira 3 minggu jugak Hadif akan merindui babah nye..
kesian pulak..
dah tu, lepas kursus nak kena g Kedah amik aku..
dari Kedah ke JB..adoi...susahkan en. asben rasa..

nak dok kat umah berdua ngan Hadif, antara takut dan berani..
adey~~~ pening2..



haruskah aku dok umah je beranikan diri???

3 comments:

izla said...

bila ada bby disisi, ibu jadi kuat dan berani..

chaiyok chaiyok!!

jaja_NorLiza said...

insyaAllah boleh...kita kena pk ke depan..nati bila2 kalo asben kena kursus lg camana??..kdg2 perempuan ni dengan sendirinya jd berani bila anak bersama kita...hopefully sume ok...cuba dl yer...hadif baby yg baik..dia paham bila abh dia x de..hehehe..peace!

!k@ said...

insyaallah boleh...tp kena biasakan diri dulu bawa baby keluar berdua..2minggu tu lama gak..xkn nk dok dlm umah ja kan..