Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

17 January 2010

anak kucing spe ilang?



npe skang kt n3 aku de anak kucing yg comei lote 2 yer?konpius...cm ne la dia leh msk lam blog aku ni..x de bela ikan pun...aku bela die? xlah..ssh nk jg..haihh..x pa la..alang2 die dh msk cni, aku dengan rela hati menjg nyer...hahaha..tudia..cik nuza dh mla melalut smpi ke laut dah...sajer je nk mukadimah cm 2..br la berjalan ckit otak ni tuk karang ayat yd seterusnya..hehe..
MySpace
kn btl bubu cr ikan..

n3 ni dtulis atas sbb aku rindu ler kt 3 ekor kucing drumah 2..apa khabar agaknya diaorg dcna?elok ke adeq aku menjaga mereka?makin gebu ker?(geram gle aku tgk)dh nk dpt baby br kah mereka?(coz sblm blk TM, aku nmpk mereka ehem2..tp mak aku p ptg line plak..haha)aku hrp mereka bahagia..

kucing-kucing itu diberi nama:
1. meymey...(bkn mar CINTA BALQIS okay! ni hasil gabgn nama comey comey, so, amik je yg blakang die)
2. Booboo...sbb die kaler kelabu da..
3. panjang..sbb die x lebar n x gemok..klu x, dh letak nme lebar..huhu..


tuan kucing no.2 sedang memelok mereka bertiga....

MySpaceMySpaceMySpace
kamoo b3 pon comey..syg kamooo juga..

ekceli aku tkt gak ngan kucing...tp skang dh ok..leh pelok cium..haha..coz mereka2 itu sgt comey, aku sgtla geram..2 aku branikn diri gak....part yg paling best jg diorng time bg mkn..aku lari g dapur..diorg pon ikut lari gak..syok je tgk..pas 2 kenyang melantak...masing2 mencari tempat yg suram n sejuk tuk merebahkan diri..

bulu meymey yg cantik

itulah sjaer cerita kucing2 itu..
sekian cerita tuk hr ni..citer sal kucing jer..
time kasih...

p/s:leh wat karangan ni( tajuknye kucing saye yg comey)

No comments: