Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

19 January 2010

saya sangat malu..

kihkihkihkih...tadi saya gelak kuat2..dan selepas itu hingga sekarang saya tengah senyum malu-malu..bilakah agaknya perasaan saya yang ini akan hilang?saya pun tak tahu...
MySpace
saya tahu..bubu sedang mengejek saya..jg kamoo bubu...!

alkisah yang terjadi hari ini...memang x disangka lecturer saya baca saya punya belog...saya pun tak pasti macam mana dapat addrss nya..mungkin ada link pasal n3 yang saya tulis sebelum ini..dalam kelas tadi, lecturer saya ada cakap, "nama saya ada di belog nuja"..(itu yang disebut tadi)...saya agak cuak...memang saya yang tulis pasal lecturer saya..tapi sebutan "nuja' itu macam bukan saya. so, saya diamkan diri, tapi bila lecturer saya cakap n3 itu ditulis pada tarikh 17 Jan dan ada gambar2, saya rasa itu saya. saya pun dengan beraninya mengangkat tangan. masa tu, saya sangat la malu..satu kelas pandang saya...saya amat tidak suka keadaan itu..selepas kelas, saya berjumpa dengan lecturer saya untuk memberitahu yang saya akan tunjuk artikel yang saya nak cetak itu kemudian...(kalau x faham artikel aper, bc n3 dibawah ni ok)
ini lah sebab dan musabab kenapa saya sangat malu..

p/s:terima kasih lecturer saya, sbb beliau, sye punye belog femes..
MySpace
adakah saya se'happy' bubu?

No comments: