Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

17 January 2010

seharian melilau~~~



tau ape 2 melilau?
itu maksud nye jalan x tentu arah...
men jalan jer...
mcm skang ni,
x ckp b'kenaan tajuk lgi ni...
melilau p tang len dulu...hehe
MySpace
bubu pon melilau gak ker?cr pe 2 bubu?

aku x g mne2 pn....
just dok mencari2 kad kawin yg sesuai &
yg aku berkenan di atas talian ini...
bkn br skrg aku nk cr yer..
ekceli aku dh siap design snri kad 2..
td cbe print..cantik...tp tah, cm simple gle...
bdk2 ni ckp 'cantik je k.yong'
ape yg cantik?aku ke kad?
haha..kad ler cik oi...
ye ke cantik?ke korang nk amik ati aku jer kot...

sblm ni aku ilex jer..
x la cbuk2 nk pk...
td jer...en. caca kol..
family die dtg jhr melawat en. caca yg semakin siht 2...
pas 2 diorg shopim2..jmpe kedai kad..
n terus je wat kt c2...
so, cm x syok lak, aku lom wat pa per lg..
2 yg dok melilau..

antara yg aku dok usha lme gle:


tah la..bajet2 blk,
sme je harga klu aku wat snri @ tempah
klu murah pn ckit je...
MySpace
bubu pk yer..sye nk tdo

mlm ni tdo mimpi sal kad kawen agaknyr..zzzzzzzz


No comments: