Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

25 January 2010

~~lalalala..kerja la...~~~

salam....
rindu nk menulis rasanya..tapi seperti biasa..idea aku ni kadang2 tak ada langsung...but, lately aku memang mengalami busy yang sangat melampau..kerja terlalu banyak, yang perlukan aku susun yang mana nk didahulukan...aku pun pelik, kenapa la sem ni boleh dikatakan semua lecturer bagi esaimen yang perlu dihantar setiap minggu..haiahhh...

ni la list kerja-kerja aku...huhu..menangis tengok..

* elektrik
habis jer amali minggu ni, kena hantar report minggu depan, ada gak esaimen tambahan yang lain..
* jahitan
tiap2 minggu ader kerja..ni belum kena buat blous dengan beg kuilting lagi..
* paip
sama macam elektrik, report submit every week..dan ada projek..kena buat model sistem paip dirumah...
* 4p
submit esaimen week 6 & week 8
* finance
start je kuliah 1st week, tiap2 minggu ade yang nak dibentang, nk disubmit, pas 2 esaimen de 2..1 hantar week 8, 1 lagi week 10..
* audit
ada kerja tiap2 minggu, tp x yah submit lg..week ke-7 baru submit semua...
~~ ke korang yang lagi banyak???

aiyoyoyo....memang banyak sangat...diharap sangat2 aku mampu melakukan semua kerja2 di atas dengan hati yang tenang dan girang...(huhu...boleh jadi gumbira ke dengan kerja2 itu) nak tak nak, aku kena buat! dah nama pun student...kalau tak, tak payah study ok! sapa suruh study??dulu dah kerja elok2 berhenti..nak jadi student, so sekarang jangan nak merungut yer...(yer2 saya x merungut..just menyatakan isi hati yang terpendam jer..)..tak de sapa pun suruh aku sambung study, aku yang nak..saja nak menuntut ilmu lagi...kita sebagai manusia kat muka bumi ni kan dituntut menuntut ilmu sampai ke liang lahad..jadi, itu la yang aku buat...hehe..merepek dah nih...ok..sayonara...bubai..

No comments: