Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

16 November 2011

~Baru Bermula~

Assalamualaikum.

Hai…sume sihat?alhamdulillah, aku makin bertambah2 sihat di kala usia kandungan 32minggu ni….=)

Terlalu lama rasanya aku tak coretkan apa-apa kat blog nih..sejak bulan Mac ri 2…dah lama benar terbiar belog usang ni…8 bulan..sama usia ngan aku peknen..hehe..

Masa aku berhenti tulis belog hari tu, aku masih lagi student UPSI, time tu aku dah sem 7…sem akhir aku di sana..agak bz sikit..sibuk pilih sekolah nak buat praktikal la, nak exam la…macam2..so, aku decide, berenti la berbelog..tak cukup masa..(padahal tak pandai nak urus masa..)=P..masuk bulan 5 aku dah mula praktikal..lagi la sibuk..mana leh online selalu kat sekolah…lagi pun time tu aku baru peknen..haruslah mabuk siang dan malam..memang sangat meletihkan…aku praktikal sampai bulan 8..dah abih praktikal, raya pulak kan, so..memang la tak berkesempatan lansung nak menulis…

banyak kan alasan aku bagi??? pegi dah…jawapan yang senang sebenarnya aku MALAS (pas ni namo malas2 dah) ngan tak dak apa story menarik nak cerita..so, jadi pembaca belog orang lain sudaa..

Apa yang buat aku nak berbelog balik?

Sebabnya sekarang aku suka lak dok baca belog mommy to be..aku suka baca dari mula macam mana depa tau depa peknen sampai la perkembangan terkini..rasa macam best ja baca…detik pertama tau peknen, detik paling indah kan?? antara percaya @ tidak…xcited sang suami & isteri..hurm..sangat best..sebab tu aku suka jalan-jalan belon M2B nih..so, dari tu start macam nak berbelog balik…nak share apa-apa yang aku tau dan apa yang aku alami time peknen nih..walaupun tak banyak…

Ok lah, aku stop setakat ni dulu…bila jari dah mula menari ni, susah lak nak stop..da~~

No comments: