25 November 2011

~BBQ Steamboat~

Hi...

tengah layan Maharaja Lawak Mega ke? minggu ni aku tengok macam tak menarik je lawak diorang..baik aku menghapdate belog..dengar sudah..kalau lawak, gelak je..tapi macam tak de perasaan nak gelak, sebab tak lawak..~~minggu lepas best!

hurmm~~ hari ni aku agak malas + tak larat..aku tido jer..rasa perut dah berat sangat..tu la dulu ngadu sangat perut kecik la ape la..skang dah besar bulat bagaikan belon..macam boleh meletop bila-bila masa je...hehe..tapi harap2 jangan la sekarang..

sebab malas, aku tak masak ri ni..en. asben ajak makan kat luar je..bbq + steamboat..alhamdulillah puas hati..sesuai untuk perut yang tengah kosong.. < aku makan nasi kerabu pagi tadi je lepas balik klinik, pas 2, makan roti je > 1 jam setengah kat situ, dari kul 8.00 mlm start mkn sampai la 9.30, baru sudah..memang aku melantak betul..hehe..kalau la besok kena wat BSP, mampus tinggi result dia...haha..

meh kita layan je gambaq mak buyung melantak dengan lahapnye..heh..


ni nama kedai nye
D' Terrace area Jalan Kolam Air JB.

Adult : RM 20.90
Kids : 9.90

banyak pilihan menu
< gambaq tak dan nak snap..tau nak terkam makan jer..heh >

< perut yang super besar >

makan tak toleh kiri kanan dah..
lapar la katakan


~alhamdulillah..kenyang~

boleh tido dengan lenanya..(*_~)



*gambaq x berapa clear..almaklumla bukan DSLR

1 comment:

de'orchid said...

peyut da besau....cumillll...hihi