06 March 2012

Budak mooolat!



Assalamualaikum..

hari ni g cucuk Hadif untuk 2 bulan..
kesian time kena cucuk..
aku memang tak tengok..tak sampai hati..
tapi Hadif sangat baik..kejap je nangis..pas tu terus tdo..

budak moolaatt kena cucuk

berat Hadif 2 bulan 6 hari 5.7kg..
fuhhh..beratnye anak aku..
ini baru dua bulan..tak tau la 3 bulan nanti bape pulak beratnye...
tak pe Hadif, janji kamu sihat..=)

panjang tak ukur la plak..
aku tanya nurse tu nape tak ukur, die cakap bulan lepas dah..
bukan tiap2 bulan ukur panjang ker?konpius den..
nanti aku ukur seniri la guna tali tape jahit tu..ngeh3..

si sepet mama

nampaknye selesai sudah di klinik kat kg aku..
ujung bulan ni dah balik JB..
so, sambung sana la..
tak sabar okeh nak balik JB..


babah..kami rinduuuuuuuu!

3 comments:

ch@ said...

makin dah tak nampak mata tu. hehe. semangat betulla. mintak pipi sikit.

!k@ said...

semangatnya dia..=) ammar cucuk 2bulan esok..sabtu ni dah balik semenanjung..xbeshnya..

CikNaa said...

nak balik johor jgak! hihi.. lagi 4 mggu nak cuti.. yeay! btw, mmg bulat la budak ni.. pp dia semakin labuh! hihi..