01 March 2012

Baby stuff lagik!

Assalamualaikum...

Hi

Bantal karipap ngan comforter Hadif baru sampai semalam..

abcdef + polka dot

comforter ni aku wat lapik stroller dan travelling mat..
so, pelbagai guna..

tahu bila aku order?
21 Dis 2011..gila lama kan?
sebelum Hadif lahir lagi..
ni Hadif dah masuk 2 bulan pown..hehe

maybe Ju banyak tempahan kot..
m2b banyak yang order dengan beliau..
so, banyak yang nak disiapkan..ikut turn la kan..
aku agak je la..mmuaahaha

tapi, walaupun lambat, bila sampai je aku happy..
hasil kerja yang sangat cantik, kemas dan sangatlah puas hati..



Bantal Karipap

kalau nak cuci mata, sila lah ke fb Junita Khalid
dah 2 kali promote nih..[link]..hihi


Kalau aku ade duit banyak sangat, rasa nak order je sume hasil kerja dari beliau..ngee~~

5 comments:

Wawa said...

aaa...santeknye~!!rase cam nk beli gak...

~ NANA ~ said...

sedang elok i tgh survey2 tilam kekabu...hehe

Cik Puan Mimi said...

Nk tny. Brape ek conforter plus bantal2 ni? Sbb nk ordwr gak ni. Hehe. Tq

FieZaLieSa said...

Wawa:
mmg cantik.. =)

~ NANA ~:
hehe..harus cepat dapatkan..hehe

Cik Puan Mimi:
Comforter RM65
Bantal Karipap RM15
order cept..sbb sgt cantik..hihi

izla said...

lawa..
saya beli kat jusco je..
skrg baru minat nak shopping online