15 March 2012

Terukir Di Bintang

hi..

tetiba lak terminat kat Yuna..
sebelum ni kurang minat..
tapi bila dengar lagu

Terukir Di Bintang..

terus tangkap cintan..
sapa suka dengar lagu tu???
sila kata YA..hehe


kat bawah ni aku share lirik nye..
mendayu2 dengar lagu nih..


TERUKIR DI BINTANG
bY Yuna


Jika engkau minta intan permata tak mungkin ku mampu
Tapi sayangkan ku capai bintang dari langit untukmu
Jika engkau minta satu dunia akan aku cuba
Ku hanya mampu jadi milikmu pastikan kau bahagia

Hati ini bukan milik ku lagi
Seribu tahun pun akan ku nanti
Kan… kamu…

Sayangku
Jangan kau persoalkan siapa di hatiku
Terukir di bintang tak mungkin hilang cintaku padamu


best kan??

3 comments:

Hani Syahani said...

Lagu ni kalo tengah drive nak p keje, senyum melanton-lanton !! :))

asha said...

:)..layan habis lagu nih kan.heheh...

Hana Soffelia said...

Suka sgt layan lagu ni. If dgr dlm kete, tgh drve tu, daripada vol. 10, blh tukar jadi vol.17. hehe