12 December 2011

Santapan Petang ~ Puding Roti

Hi..selamat petang..


Petang2 ni korang makan aper?aku kalau di kala petang nih mula la rasa nak makan macam2...kuih muih semua..tapi mana nak dapat? en. asben balik keja dah lewat..makcik2 yang jual kuih semua dah tutup gerai...

kalau pagi, tak pulak tekak ni nak makan kuih2 segala...saja ngada..


nak buat sendiri..ampun la rasa...nak bawa diri pun tak berapa larat dah nih...huh..alasan je ko bagi yer...cakap je malas...~~~

Tapi..semalam aku rajin sikit..sikit je la..aku wat puding roti...lama kot tak wat..last buat raya haji tahun lepas..lama kan?? semalam terajin lak sebab tengok roti terbiar je..tarikh pun dah nak luput..so, aku pun wat la...teramatlah mudah..sebab 2 aku wat..hehe


Ini dia puding roti aku...nampak menyelerakan tak?haha

Yang coklat 2 aku tuang air milo..kunun nak wat corak la..tapi mcm tak jadi je...gasaklah..janji sodapppp....

Nak resepi? Jenguk la kat entri ni..


Selamat mencuba tau...sedap oo..

3 comments:

ciksuen said...

kite baru lepas menghentam ais krim! :)

FieZaLieSa said...

wah..lagi sedap! =)

iizla said...

sedapnyer! Semalam tolong mak buat lompat tikam. Nak buat sendiri x gheti :)